Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Οριστικοποιήθηκε η... ελληνική τιμή του Wii U

Το πρωί της Δευτέρας ανακοινώσαμε μέσω σχετικής ανάρτησης τις πρώτες ενδείξεις του λιανεμπορίου για την τιμή πώλησης του Wii U και των τίτλων για το νέο σύστημα της Nintendo. Από εκείνη τη στιγμή μέχρι και την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, οι αλυσίδες καταστρώνουν τα σχέδιά τους για το λανσάρισμα της κονσόλας και ίσως δούμε και κάποιες μικρές αποκλίσεις. Δεν αποκλείεται δε να εμφανιστούν και περαιτέρω μειώσεις, στη μάχη των εντυπώσεων και της καλύτερης προσφοράς, αφού ανοίξει κάποιος το χορό.



Τα δεδομένα αυτή τη στιγμή λοιπόν λένε ότι:
- Το φθηνό πακέτο θα κυκλοφορήσει στην τιμή των 319,99€. Υπενθυμίζουμε πως περιλαμβάνει το λευκό Wii U με 8GB χώρο και ένα Wii U GamePad. Υπάρχουν πιέσεις για να πέσει η τιμή (σε συνεννόηση με την Nintendo) κάτω από τα 300€, αλλά η προσωπική εκτίμηση του γράφοντος είναι πως κάτι τέτοιο είναι αρκετά δύσκολο.
- Το ακριβότερο πακέτο θα κυκλοφορήσει στην τιμή των 379,99€. Το εν λόγω bundle περιλαμβάνει το μαύρο Wii U με τα 32GB, το NintendoLand, ειδικό stand φόρτισης και Premium συνδρομή στην online υπηρεσία της Nintendo.
- Το συλλεκτικό πακέτο που θα περιλαμβάνει τη μαύρη κονσόλα με τα 32GB, το ειδικό stand φόρτισης, ένα Wii U GamePad, Premium πακέτο συνδρομής στην online υπηρεσία, ένα Wii U Pro Controller και το ZombiU θα κοστίζει 419,99€.
- Η νεότερη πληροφορία που μάθαμε είναι πως η τιμή των Wii U games θα κινείται σε δύο ξεχωριστές κατηγορίες, αυτή των 39,99€ κι αυτή των 59,99€.

Για να αποφευχθεί οποιαδήποτε σύγχυση, οι παραπάνω τιμές είναι αυτές που αναμένεται να ανακοινωθούν από όλους τους λιανέμπορους από σήμερα αργά το βράδυ και σταδιακά μέχρι τα τέλη της εβδομάδας και έχουν επιβεβαιωθεί από πολλές και διαφορετικές πηγές. Αυτές είναι και η βάση κάθε συζήτησης, με τις όποιες αλλαγές (προς τα κάτω) να έχουν να κάνουν με θέματα προσφορών και κινήσεων που θα τραβήξουν τον καταναλωτή προς το ένα ή το άλλο κατάστημα. Όπως και να ‘χει, μόλις έχουμε και τις επίσημες επιβεβαιωμένες τιμές θα τις δημοσιεύσουμε. Μέχρι τότε…


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
47 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Wii U
    • 7+ pegi 7+
      • 7.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (78)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.gr/wiiu FOLLOWERS 13 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Chased
    • Καλά, περίμενε εσύ από το εξωτερικό! 378€ από Αγγλία, 380€ από Ιταλία, 360€ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ από Γερμανία και Γαλλία...Στο info-technology.gr το βρίσκεις 365€...

    • darksouls
    • επιβεβαιωνεται λοιπόν το "αρνητικό" σενάριο απο τις εικασιες του προηγούμενου αρθρου...
      περιμένω πτώση τιμής (day 1 ποτέ) ή καμιά καλή προσφορά στο μέλλον,περιμένω πρώτες πτώσεις τιμών στα launch games κ μετά βλέπουμε για αγορά.αν φτάνει το wii u 400ρι,πόσο θα κάνουν τα ps4/nextbox δηλαδη?

      τελικα η sensor bar θα υπάρχει μέσα στα bundles?

    • Sephiroth
    • Επαναλαμβάνω, οι τιμές είναι η βάση. Τα καταστήματα παλεύουν να ρίξουν την τιμή στα 299.99 για το βασικό πακέτο. Περιμένουμε επίσημα σε λίγες ώρες...

    • Chased
    • Γιατί ρε σεις είναι πολλά τα 300 και 350 για μια νέα κονσόλα? Εδώ το PS3 να πούμε, έχει ακόμα 230! Μη λέμε ό,τι να 'ναι!

    • vegeta13
    • Θυμαστε ρε παιδια ποσο εκαναν τα ps2, ps3, xbox360 οταν πρωτοβγηκαν?
      Πιστευω οτι η τιμη στα 300 και κατι € ειναι σχετικα καλη, απλως επειδη οι σημερινές εποχες είναι δύσκολες μας φαίνονται πολλά!

    • Chased
    • Ποια Ιμαλάια? Την Χαμένη Ατλαντίδα στον πάτο του ωκεανού εννοείς?

      Υ.Γ.: ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ! ΤΟ ΝΙΝΤΕΝΤΟ!

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Παιδιά τα λεφτά ούτε πολλά είναι ούτε λίγα,το θέμα κόστους της κονσόλας το βλέπει ο καθένας μας διαφορετικά.Σίγουρα από την στιγμή που η κονσόλα,αν την συγκρίνουμε με την τιμή που είχε το wii όταν ήρθε στην χώρα μας η οποία ήταν 250 ευρώ,έχει ένα tablet-χειριστήριο δεν μπορεί να έχει την ίδια τιμή με το wii.Αυτό και μόνο ανεβάζει το κόστος της κονσόλας τουλάχιστον 100 ευρώ πάνω.Άρα είναι λογικό να μιλάμε για 350 ευρώ το λιγότερο.Το θέμα είναι όσο κάψα και να έχεις να την πάρεις την κονσόλα δεν θα πρέπει να την αγοράσεις από την πρώτη μέρα,γιατί συνήθως βγάζουν προβλήματα οι πρώτες παρτίδες.Θα συμβούλευα όποιος θέλει να προβεί σε αγορά να την κάνει τα χριστούγεννα γιατί μπορεί να υπάρχει κάποια καλή προσφορά!!!

    • polynekros
    • πες τους να φανε γλαροσουπα και οτι θα παραγγειλω απο το εξωτερικο κονσολα και παιχνιδια...λουκετο και πεζοδρομιο για το ελληνικο καρτελ...ουστ

    • G3n3raL86
    • Έλα ρε Chased, κλασικό PS fanboy ο majorfox, μην δίνεις βάση. Όταν εμείς παίζαμε ΤΟ Nintendo, αυτός δεν είχε ιδέα πώς είναι ένα controller.

      Στην ουσία μιλάμε για 20-30 € πιο πάνω, πάνω-κάτω... Προσωπικά, με κόβω να αγοράζω το απλό μοντέλο + κανά Zombi U ή Mario U, όπου θα μου βγει όσο ένα Deluxe πακέτο χωρίς ένα από τα προαναφερθέν games.

    • Deathracer2009
    • Δυο επιλογες εχεις για να το αγορασεις. Η πας για το απλο η αλλιως το premium που εχει και το Zombie U. Βεβαια με τα λεφτα αυτα τσιμπαω 3DS XL και παιχνιδαρες που εχει. Δυσκολα τα πραγματα...

      Υπαρχει περιπτωση να εξαφανιστει το bundle με το Zombie U και την συνδρομη στην υπηρεσια γιατι αμα γινει κατι τετοιο τοτε θα παω για Wii U και μετα για 3DS XL.

    • Chased
    • Τάννο, επαναλαμβάνω ότι από έξω οι τιμές είναι ίδιες! Πόσες φορές να το γράψω δηλαδή? Και ακόμα δεν είδαμε επίσημες ελληνικές, περιμένετε καλύτερα!

      Ντεθρέισερ, το ZombiU Bundle είναι limited edition οπότε αν το θες, βιάσου! Το Premium με το NintendoLand δεν είναι limited αλλά αυτό είναι που φεύγει πιο πολύ και η διάθεσή του ΜΑΖΙ με τη συνδρομή στην υπηρεσία, δεν θα διαρκέσει πολύ, οπότε πάλι βιάσου... ;)

    • Drosanto
    • Bρε Chased...Βρε Chased...!

      Τολμισες να αναφερεις την ιερη λεξη ''PS3'' ενω υπαρχει στην συζητη ο majorfox???Δεν λεγονται αυτα τα πραγματα...
      Ποτε θα μαθεις τα κατατοπια της πιατσας..?

    • evergrey
    • Δεν ειναι ακριβο για καινουργιο μηχανημα.Δεν βλεπω κατι τραγικο.Ειδικα το πακετακι με τα ζομπια ειναι πολυ καλο.Απλα προσωπικα εγω δεν εχω φραγκα,ουτε και αν παει στα 200!Μονο για μ.τ.χ games αντεχει η τσεπουλα μου.

    • Deathracer2009
    • @Chased
      Δηλαδη να παω να κλεψω τραπεζα.... xD
      Κοιτα αν το αγοραζα θα πηγαινα για Δεκεμβρη οποτε να το κανω ως Xριστουγεννιατικο δωρο στον ευατο μου. Πιο πριν δεν παιζει εκτος και αν πιασω κανα στοιχημα.

      Οποτε με βλεπω πιο πολυ προς 3DS XL μερια.....

    • Chased
    • @ Drosanto

      Έχεις δίκιο! Συγνώμη, μου ξέφυγε!!!!

      Φαίνεται πως 5, τουλάχιστον, άνθρωποι πιστεύουν ότι ο Cell είναι καλύτερος από Power7 και πως τα 256MB+256MB είναι καλύτερα από τα 1GB+1GB...Oh well, you can't help these cases!!!

    • Spahar
    • Αν τον κρίνεις ως καινούργιο μηχάνημα οι τιμές δεν είναι κακές, απλά το θέμα είναι πλέον τι θεωρεί η Nintendo "καινούργιο" μηχάνημα και τι οι MS και Sony. Δεν πάω τόσο στη Sony γιατί την έχω ικανή να κάνει καμιά πατάτα των 500-600 ευρώ, αλλά αν η MS το 13' σου βγάλει κονσόλα η οποία έχει έστω και τη μισή διαφορά σε δύναμη από ότι είχαν τα Χ360-Wii, στην ίδια τιμολογιακή πολιτική με του Χ360 τότε τα πράγματα αλλάζουν.

      Και δεν είναι ότι το σκηνικό δεν το είδαμε σε πρώτη προβολή πρόσφατα, με το 3DS η Nintendo ανέβηκε τιμολογιακό σκαλοπάτι και ήρθε στα ίσα με τον ανταγωνισμό, με χαρακτηριστικά πιο αδύναμο μηχάνημα, γιατί ήθελε να βγάζει κέρδος από day one, γιατί έβαλε 3D οθόνη, γιατί πήραν τα μυαλά της αέρα, δεν έχει σημασία. Φοβάμαι μην δούμε replay, μια Nintendo να εκμεταλλεύεται τον ένα τουλάχιστον χρόνο αβάντζο που θα της δώσουν οι άλλοι και μόλις σκάσουν οι άλλες κονσόλες τσουπ price για να έρθουν τα πράγματα εκεί που έπρεπε να ήταν εξ' αρχής. Για αυτό υπομονή...

    • ner0
    • Παιδιά η ουσία είναι μια. Πρόκειται για next-gen κονσόλα (ή τουλάχιστον έτσι λέει η Ninty, αυτό θα το δούμε στην πράξη) οπότε μια τιμή της τάξης των 350 ευρώ για το premiun bundle την δικαιολογώ. Το οποίο bundle έχει και αρκετά πραγματάκια μέσα. Όσοι πιστεύουν ότι το αξίζει, και φυσικά έχουν την οικονομική δυνατότητα ας το αγοράσουν. Προσωπικά αν είχα χρήματα θα την έπαιρνα, αλλά επειδή ποτέ δεν είχα άνεση για μια και δυο κονσόλες, μια είναι η κονσόλα που τιμάω χρόνια τώρα και δύσκολα θα αλλάξω λόγω προτιμήσεων.
      Όσοι την πάρετε πάντως, enjoy και να μας λέτε και μας θετικά/αρνητικά κλπ.

    • Chased
    • Κονσόλα ανώτερη από τις τωρινές, με παιχνίδι, καλώδιο HDMI και συνδρομή σε εκπτωτικά προγράμματα για 2 χρόνια και λέμε ότι είναι ακριβή στα 350...Ε, τί να πεις? Κάποιοι έχουν μπερδέψει το μυαλό με την χολή!

    • torico
    • chased το hdmi καλωδιο η εταιρειες το περνουν με 30 λεπτα δεν μας εκανε κ καμια μεγαλη χαρη ξερεις,στο 2012 ειμαστε κ η πλειοψηφια εχει το καλωδιο η παει κ το αγοραζει με 5 ευρω.

    • Chased
    • Νήρο, δεν διαφωνείς μαζί μου, Διαφωνείς με τα ΕΠΙΣΗΜΑ στοιχεία και την κοινή λογική! Οπότε, ναι, «απαγορεύεται»!

      τορίκο, καλά, πήγαινε πάρε High Speed HDMI με 5€...20€ είναι καλή τιμή!

    • torico
    • ρε chased αγορι μου γιατι γενικως δεν κουλαρεις κουβεντα προσπαθουμε να κανουμε,τι να κατσω να σχολιασω αυτο που λες για το hdmi τι νομιζεις καλωδιο θα σου χει μεσα η συσκευασια απο εκενα των 50 ευρω?πες οτι θες σε πολλα που λες εχει κ δικιο αλλα ετσι οπως τα λες δεν μπορει να κατσει ο αλλος να σε παρει στα σοβαρα

    • G3n3raL86
    • Εφόσον το U έχει 3πλάσια RAM από το PS3 και καλύτερη GPU, τότε ναι, είναι next-gen. Θα μου πεις τώρα, ο καθένας ερμηνεύει το next-gen διαφορετικά...

    • Spahar
    • Chased και το Wii ήταν ανώτερη κονσόλα από τα PS2-XBOX-GC και με παιχνίδι δώρο, αλλά έκανε 250 ευρώ. Το ότι το Wii U είναι ανώτερο από τα PS3-X360 δεν σημαίνει κάτι από μόνο του, θα παίξει μεγάλη σημασία και η δύναμη των άλλων δύο, για να καταλάβουμε πόσο "next-gen" είναι.

      Καλά κάνει η Nintendo και ακολουθάει μία άλλη τακτική, αυτή του μη τουμπανιασμένου hw. Αλλά στην προηγούμενη γενιά αυτή η τακτική συνοδευόταν από μία χαμηλότερη τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Τώρα εγώ βλέπω ότι μάλλον πάμε για ίδια τακτική στο τομέα του hw, αλλά τιμολογιακή πολιτική ίδια με του ανταγωνισμού και όχι φτηνότερη. Ακριβώς ότι έγινε και με το 3DS και είδαμε όλοι που κατέληξε. Διαφωνείς σε αυτό, ότι υπάρχει ίδιο μοτιβό με τη μετάβαση από το DS στο 3DS, ότι η τιμολογιακή πολιτική της ανέβηκε σκαλοπάτι;

      Το ότι είναι τεχνολογικά καλύτερο το μηχάνημα από κονσόλα 7ετίας δεν δικαιολογεί να έχει παρόμοιες τιμές launch με αυτές που είχε το Χ360, σου φαίνεται παράλογο και χολή εσένα αυτό;

    • spiros_rom
    • Λοιπόν πολύ ωραία τιμή σίγουρη αγορά με όλα αυτά πού προσφέρει! πόσο άσχετη συγνωμη πολύ για μην έκφραση αυτή υπάρχουν εδώ μέσα και γράφουν ότι νανε γιατί είναι κολλημένη με μια Sony εδώ και χρόνια πού πάτο δεν έχει άλλο να φτάσει, η Nintendo αυτή την στιγμή στην Ιαπωνία κατέχει το 70% της αγοράς και η Sony το 30% μερική πιστεύουν ότι η Sony είναι καμία Apple.
      Λοιπόν πολλές εταιρείες παιχνιδιών έχουν πει ότι η κονσόλα είναι ΕΠΌΜΕΝΗΣ γενιάς μπορεί να τρέξει unreal4 όχι σε μεγάλο βαθμό αλλά σηκώνει, ας βγει ένας εδώ μέσα με αποδείξεις φυσικά και όχι με φήμες και να μου πει ότι είναι ίδιο σε δύναμη με το ps3 η λίγο καλύτερο, και να μην μου πει για το ps4 γιατί μια ζωή αλλά μας έλεγε η Sony για την κονσόλες της και αλλά βλέπαμε.

    • Altair
    • Κι εγώ που νόμιζα ότι ζήτησες συγνώμη για την ορθογραφία σου.
      Συμφωνώ με Spahar.Βέβαια η τιμή,αν σκεφτούμε το χειριστήριο-ταμπλέτα,το Pro controller (δεν καταλαβαίνω γιατί χρειάζεται κι άλλο αξεσουάρ,το βασικό χειριστήριο είναι τόσο μάπα-gimmick που δεν κάνει για συμβατκά παιχνίδια;)και το Zombi U που προβλέπεται έπος,τα 420 δεν είαι τόσα πολλά.Αλλά για την τ΄σεπη του Έλληνα καταναλωτή,και ειδικά αυτή τη στιγμή,το ποσό είναι υψηλό.
      Θα μείνω στις τιλάρες που βγαίνουν για όλες τις άλλες κονσόλες και θα το πάρω σε price το WiiU.Άλλωστε και με το 3DS έτσι μας την έκανε η Νίντυ.Καλά τα ambassador games δε λέω,αυτά λιώνω άλλωστε το τελευταίο δίμηνο,αλλά και πάλι.Δεν την ξαναπατάω.Παρόλο που το θέλω πολύ.Φαίνεται τόσο μα τόσο γ@μ@το το Zombi U.

    • Spahar
    • Να προσθέσω κάτι, όντως η Nintendo είναι λίγο πιο "δίκαιη" στο τι προσφέρει το κάθε πακέτο. Θα βγάλω από τη μέση το premium που δεν βλέπω λόγο αγοράς, άμα είναι να πας για Premium πάρε το ZombiU πακέτο, μόνο και μόνο για το Pro controller και ας μην γουστάρεις το παιχνίδι (που αντικειμενικά είναι από τα πιο ενδιαφέροντα έως τώρα). Για 100 €/$ διαφορά σίγουρα παίρνεις πολύ περισσότερα από τους άλλους που δίνουν συνήθως μόνο περισσότερο χώρο στον δίσκο. Αυτή η κοροϊδία πρέπει να σταματήσει, που νομίζουν ότι αυξάνοντας τα GB μπορούν να κρατάνε την ίδια τιμή.

    • alex4444
    • @majorfox To νιντεντο ειναι καλυτερο αποδεδειμενα πλεον απο το ps3(το δηλωσαν οι δημιουργοι του call of duty) κι εχει ενα χειριστηριο που κοστιζει 134 δολλαρια. Βαλτα κατω και δες αν ειναι οκ να πουλας ps3 με τεχνολογια 6ετιας στα 230ε.

      Στην ευρωπη αποδειχτηκε αλλη μια φορα οτι ειμαστε οι πιο αδικημενοι αλλα μην ακουω οτι να ναι ειδικα απο ατομα προφανως ταγμενα σε καποιο συστημα. Ασε καποιον που αμφιταλαντευεται να κρινει.

    • vonzuchter
    • Η τιμη ειναι τσιμπημενη τι να λεμε τωρα. Δε μπορει ο μεσος ελληνας πλεον α διαθεσει αυτα τα χρηματα ευκολα. Αν καταφερουν να πεσει κατω απο τα 300 θα ειναι τεραστια επιτυχια. Επειδη καποιος ειπε (νομιζω ο vegeta) για την εποχη ps1 ps2 κτλπ φιλε μη συγκρινεις το τοτε με το τωρα. Τοτε ηταν ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικες οι χρματοοικονομικες συνθηκες οχι μονο στην ελλαδα αλλα σε ολο το δυτικο κοσμο. Αν εβγαινε τωρα κονσολα με τιμολογιακη πολιτικη της τοτε (ps1) εποχης, δε θα την αγοραζαν ουτε οι μετοχοι της εταιριας που θα την εβγαζε. το ps1 βγηκε με launch price 300 δολλαρια του τοτε!!! οχι σημερινα δολλαρια ετσι? ποσο τεραστιο. και πουλαγε σα ψωμακι. Τωρα ομως κατι τετοιο ειναι καταδικασμενο σε εμπορικη αποτυχια. Η νιντεντο απο τη προηγουμενη κιολας γενια με το wii καταλαβε και εκτιμησε σωστα τη νεα οικονομικη πραγματικοτητα πραγμα που δεν εκανε η σονυ για αυτο και ηττηθηκε. Απλα δε μπορουσαν να ριξουν πολυ τη τιμη λογω του wiiu controler. Aυτο ειναι που ανεβαζει τη τιμη απο οτι καταλαβαινω

    • dameko-doubutsu
    • Τραγικο . Με τον ΦΠΑ ξεπερασε το φραγμα των 300 . Αλλα επειδη στο ελλαντα θα το αγορασουν 300 ατομα τις πρωτες μερες .... τα Χριστουγεννα παιζει να το δουμε και 270 ααααανετα .

    • ASIMODRAKOS
    • ειπε κανενας οτι το ps3 ειναι ανωτερο απο το wiiu?σαφως και οχι.ο καθενας παιρνει κατι που του αρεσει.και εγω λεω οτι μου φαινεται ακριβο γιατι αυτοματα παει η συγριση σε ps3?και αυτο ακριβο ειναι για την τεχνολογια του.εγω το βλεπω απο την αποψη οτι δε θελω να δωσω τοσα χρηματα για κατι που στη τελικη μπορει να μη μου αρεσει οπως την επαθα με το 3ds που μονο το revelation επαιξα και τωρα εχει πιασει σκονη.
      τωρα αυτο με το haters και τουσ fun δε το καταλαβαινω...εγω πχ εχω πσ3 γιατι μου αρεσουν οι αποκλειστικοτητεσ ποθ εχει και δε μου αρεσουν τα παιχνιδια του wii (εκτος απο τα resident) και του xbox.αυτο με κανει hater πχ των αλλων εταιριων?η ειμαι hater επειδη βρισκω την τιμη wiiu ακριβη.αν ηταν κανα 40αρι λιγοτερα θα ηταν μια χαρα .

    • alex4444
    • @ASIMODRAKOS Δεν ειναι κακο να υποστηριζεις τη σονυ επειδη εχει αυτα που θες, ολοι μας εχουμε μια αδυναμια καπου. Kι εγω αγαπαω νιντεντο, γουστα ειναι αυτα. Απλα δηλωσεις σαν αυτες του majorfox το πανε αλλου.

      Επισης αν αγορασεις κονσολα στο launch το ρισκο ειναι δεδομενο, οποτε η ανησυχια σου(που συμμεριζομαστε ολοι φανταζομαι για το potential της κονσολας) δε μπορει να ειναι καλο κριτηριο για την τιμολογιση της. Τα δεδομενα λενε 4πλασια μνημη σε σχεση με ps3(αξιας το λιγοτερο 200$), ενα ταμπλετ χειριστηριο των 134$, καλωδιο HD δωρο και τιμη λανσαρισματος 300$ το απλο πακετο.

      Το ευρωπαικο καπελακι μας τα χαλαει λιγο, και τιμαει τα ελληνικα καταστηματα αν ισχυει αυτο που ειπε ο Παυλος, αλλα κατα τ' αλλα φαινομενικα το hardware αξιζει τα λεφτα του.

    • ASIMODRAKOS
    • @allex444 καταλαβαινω τι εννοεις και μαζι σου.σαν κονσολα μπορει να αξιζει τα λευτα της (θα φανει στη πορεια) και μακαρι.πολλοι το κρινουν απο τα γραφικα που προσ το παρον ειναι χειροτερα απο τα διαμαντια του ps3 αλλα αυτο δεν λεει κατι.ειναι η αρχη τησ κονσολασ.(τα πρωτα παιχνιδια του ps3 δεν βλεπονταν)για να φτιαξεισ καλο παιχνιδι δεν θεσ καλο hardware αν η εταιρια που το κανει ξερει καλα τη δουλεια της.εδω με μνημη και επεξεργαστικη ισχυ του ps3 ειδαμε uncharted 3.τωρα αν το χειριστηριο (λογος που δε σκευτομαι την αγορα του βαριεμαι να εχω μια κουμουτσα στα χερια)στοιχιζει τοσο μενουν 160 ευρω για το μηχανημα.καλη τιμη αν και δε ξερουμε ποσο στοιχιζει στην εταιρα το καθε κομματι.

      προσωπικα οταν λεω ακριβο εννοω για ελλαδα ετσι.νομιζω ετσι το εννοουν και οι αλλοι .με αυτουσ τουσ μισθουσ οσοι δουλευουν + οπως ειπεσ το καπελο.(αλλιως το λενε στο χωριο μου:)

      νομιζω οτι το ps3 ειναι ακομα ακριβο λογω blueray αλλιως δε εξηγηται

    • Shepard
    • Θα συμφωνήσω με το 1ο σχίλο το Spahar για αρχή!

      Εφόσον είναι νέα κονσόλα και παίζει μόνο του προς το παρόν, η τιμή είναι φυσιολογικότατη!
      Μπορεί να φαίνεται λίγο τσιμπημένη αλλά είναι επειδή βρισκόμαστε σε τέτοια "κρίση"!

      Τα 650αρια τα ξεχάσατε που δίναμε για πλάκα για 1 κονσόλα! Που μονο παιχνίδια παίζεις!
      (εγώ βέβαια την πήρα στα 350 όταν έπεσε και μόνο για ταινίες αλλά ο πολύς ο κόσμος το πήρε Day1!)

    • teras
    • Πάτε τώρα να διαφωνήσετε με fanboys/girls. 500€ να έκανε και πάλι θα το έπαιρναν και στο κάτω κάτω δικαίωμά τους.
      Shit high and ponder :p

    • Tim of Heavens
    • Σε μια εποχή που οι αξιόλογοι τίτλοι στα HD συστήματα είναι πολλοί και αναμένονται ακόμα περισσότεροι πόσο μάλλον όταν στην πλειοψηφία τους είναι φθηνότεροι θα χρειαστεί κάτι πραγματικά ξεχωρίστο ώστε να μπορέσει το Wii να αποτελέσει μια δυνατή, δελεαστική πρόταση. Η NIntendo με το DS και το Wii έπαιζε μόνη της διότι είχε διαφορετικό προσανατολισμό και προσέγγιση από τις Sony kαι MS.
      Από την στιγμή που επιδιώκει να μπει στο χώρο της HD ψυχαχωγίας, ένα τομέα που ο ανταγωνισμός είναι χρόνια τώρα μαθημένος θα πρέπει το Wii να προσφέρει υλικό που δεν μπορεί να βρεθεί αλλού. Οι χρήστες Xbox 360, PS 3 και PC δύσκολα θα βρουν καταφύγιο στο Wii U αν η Nintendo σταματήσει να βλέπει μπροστά και δεν εννοώ τις ήδη αναγκαίες αποκλειστικές σειρές της Nintendo. Αυτό το βλέπουμε σε κάθε νέα κονσόλα της. Αναφέρομαι σε νέα I.Ps που βέβαια δεν θα είναι αναμάσημα ιδεών αλλά θα εμπνέουν έναν αέρα ανανέωσης. Τα πράγματα είναι ακόμα πολύ νωρίς αλλά το ZombiU δείχνει αρκετά φιλόδοξο για να ακολουθήσει μία τέτοια κατεύθυνση. Σιγά σιγά γίνεται η δουλειά.

    • Tim of Heavens
    • Και δεν κολλάμε σε αγάπες, λατρείες και φανμποϋσμούς. Ένας μέσος καταναλωτής που γνωρίζει αρκετά πράγματα από videogames θα εστιάσει πρώτα να πάρει το προϊόν που θα του παρέχει την μεγαλύτερη ευχέρεια και ποικιλία σε παιχνίδια και θα θεωρήσει ως δευτερεύον το κρίτηριο επιλογής με βάση το hardware και την τιμή.

    • Makis
    • @ Tim of Heavens
      Έχεις δίκιο Τιμ. Πολύ απλά αυτό που μετράει είναι η ευχαρίστηση που παίρνει κανείς από μια κονσόλα. Για παράδειγμα η μεγάλη επιτυχία του PS1 δεν ήταν λόγω της ποιότητας ή της τεχνολογίας του αλλά λόγω της πληθώρας και της ποικιλίας τίτλων.

      @Ner0
      Είσαι ωραίος φίλε γιατί, αν και προτιμάς άλλη κονσόλα, δεν κάνεις πόλεμο στο Wii U. Γράφεις αντικειμενικά και δεν τρολάρεις όπως άλλοι που κράζουν την nintendo χωρίς να έχουν δοκιμάσει καν τα προιόντα της.

    • MDefender
    • εγω παιδια βρισκω πολυ καλη την τιμη του Wii U....το σκεφτομαι λιγο διαφορετικα....ειμαι κατοχος xbox360....βαση λογικης θα παρω και το επομενο....ας κανει 500-600 ευρο.....γιατι πολυ απλα ειναι λεφτα που θα τα δωσω μια φορα για πολλα χρονια....το 360 το εχω 6 χρονια τωρα......οσοι λετε για την τιμη καθηστε και σκεφτειτε ποσα λεφτα εχετε δωσει την τελευταια 5ετια μονο για τα κινητα σας.....αντι να δωσετε για αλλη μια φορα τα 650 ευρω του iphone 5 σαν θυματα,δωστε 300 για ενα παρα πολυ καλο κινητο(αν το χρειαζεστε βεβαια) και αλλα 300 για την κονσολα σας και κανετε τη δουλεια σας.....

*